sobota 25. dubna 2015

Moje aloe bývalé

V souvislosti s návštěvou puklic a nutností se rozloučit s několika rostlinami jsem se rozhodla probrat starší fotky a zavzpomínat na ty, o které jsem při svém pěstitelsví z různých důvodů už přišla.

Aloe aristata, krásná letitá rostlina. Nejlépe jí bylo na východním okně. Přežila u mě spálení sluníčkem, přemokření a ztrátou velké části kořene. Přesto mi několikrát vykvetla :-) Zabily ji až ti mizerní prevíti - puklice.







Aloe Polyphylla je nádherná rostlina z Lesotha, která je pro začátečníky parapetáře naprosto nevhodná. Moc jem se snažila, ale měla jsem jí jen necelé dva roky a spíš u mě živořila.





Krásná malá alojka Aloe Haworthioides, kterou si určitě ještě pořídím. A hodně, hodně, hodně omezím zalévání.

Aloe Fragilis šla dlouho dobře, dokonce mi i vykvetla, ale pak najednou začala chřadnout, něco bylo špatně - myslím, že sluníčko, nesvědčilo jí západní okno po tom co jsme se přestěhovali.

Všem posílám omluvu za své pěstitelské prohřešky a pozdrav do aloího nebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat